YZF-R1M
Celá vaše motocyklistická kariéra směřovala do tohoto momentu. S novým modelem YAMAHA R1M si můžete být jisti, že vlastníte nejpokročilejší motocykl na závodní dráhu Yamaha všech dob. Podívejte se na novou aerodynamickou karbonovou karoserii inspirovanou M1 a bude vám jasné, že tento závodní motocykl je konstruován jinak než jakýkoliv jiný stroj.
Historie R. Vaše budoucnost.
S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně nových předních vidlic NPX, novým systémem řízení brzd (BC) a novým systémem řízení motorové brzdy (EBM) se třemi režimy je model R1M připraven posouvat hranice.
A ohromující řada bezdrátově laditelných technologií elektronického řízení vám dává nejvyšší stupeň důvěry.
Letmým pohledem
- Nová aerodynamicky optimalizovaná kapotáž inspirovaná modelem M1
- Prémiové elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
- Nové vidlice Öhlins NPX
- Nový systém ovládání brzd (BC) se dvěma režimy
- Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
- Vysoce výkonný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
- Nová karbonová zadní část, karbonová kapotáž a blatník
- Nové pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 200
- Výrobní číslo vyryté na speciálním štítku R1M
- Lehká škrticí klapka APSG ride-by-wire
- Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
- Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové vyladění na trase
Prakticky každá součást nejnovějšího modelu R1M byla vyvinuta na základě poznatků získaných v průběhu uplynulých sedmdesát let závodními týmy společnosti včetně týmů WSBK a MotoGP. Nová kapotáž ve stylu M1 poskytuje o více než 5% vyšší aerodynamickou účinnost. Sofistikovaná elektronická řídicí technologie a elektronické závodní odpružení byly vyvinuty na závodní dráze.
PROMĚŇTE SEN VE SKUTEČNOST |
Nakonfigurujte si svůj motocykl dle vlastních představ. Pošlete nám Vaši konfiguraci na mail yamaha@ymoto.cz a my Vám na Váš nakonfigurovaný vysněný motocykl pošleme cenovou nabídku.
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 4válcový |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vrtání x zdvih | 79,0 mm x 50,9 mm |
Kompresní poměr | 13.0 : 1 |
Maximální výkon | 147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot./min. |
Maximální točivý moment | 113,3 Nm (11,6 kg-m) při 11 500 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Spotřeba paliva | 7.2l/100km |
CO2 emission | 168g/km |
Vstřikování paliva | Elektronické vstřikování paliva |
| |
Rám | Diamond |
Úhel sklonu vidlice | 24° |
Stopa | 102 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice |
Přední zdvih | 120 mm |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Dvojitý hydraulický kotouč 320 mm |
Zadní brzda | Jednoduchý hydraulický kotouč 220mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 200/55 ZR17M/C (78W) bezdušová |
| |
Celková délka | 2 055 mm |
Celková šířka | 690 mm |
Celková výška | 1 165 mm |
Výška sedla | 860 mm |
Rozvor kol | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 202 kg |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Kapacita olejové nádrže | 4,9 l |