Yamaha Ténéré 700 (také 35kW)
Originální modely Yamaha XT umožnily každému jezdci putovat po celém světě. Nyní tato legenda pokračuje. Se strojem Ténéré 700 můžete zažít skutečné dobrodružství a změnit jednou provždy svůj život.
Když jedete na svém motocyklu Ténéré 700, můžete o své budoucnosti rozhodovat sami. Protože na tomto všestranném stroji můžete jet kamkoli bez jakýchkoli omezení a zažívat nový pocit naprosté svobody.
Putujte za novými obzory
Tento adventure motocykl s kořeny v závodech rallye určený k dlouhým dobrodružným výpravám pohání dvouválcový motor o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem a splňující normu EU5. Ten vám ve spojení se speciálně optimalizovanou převodovkou poskytuje ideálně vyvážený výkon a ovladatelnost. Vy se tak můžete vypořádat se všemi možnými jízdními podmínkami na zpevněném i nezpevněném povrchu.
Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost při řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy s paprskovými koly vám umožní dojet úplně všude, kam budete chtít. Stačí natankovat a vyjet. Putujte za novými obzory.
Letmým pohledem
- K dispozici je také verze s výkonem 35 kW pro řidičské oprávnění skupiny A2
- Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivý momentem a splňující normu EU5
- Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
- Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
- Agresivní čelní maska se 4 LED světlomety ve stylu rallye
- Nastavitelná obrácená 43mm přední vidlice na dlouhé cesty
- Dálkově nastavitelné zadní odpružení
- Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
- 21/18palcová paprskové kola s expedičními pneumatikami
- Kokpit ve stylu rallye se zkosenými řídítky
- 5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
- Osvětlení plně s využitím LED, zásuvka USB
- Štíhlá palivová nádrž s objemem 16 litrů pro dlouhý dojezd
- Štít a chrániče rukou poskytují jezdci dobrou ochranu
- Připraveno pro systém QSS (Quick Shift System)
KONFIGURÁTOR DOPLŇKŮ MOTOCYKLU YAMAHA XTZ700 TÉNÉRÉ
PROMĚŇTE SEN VE SKUTEČNOST |
Nakonfigurujte si svůj motocykl dle vlastních představ. Pošlete nám Vaši konfiguraci na mail yamaha@ymoto.cz a my Vám na Váš nakonfigurovaný vysněný motocykl pošleme cenovou nabídku.
Hlavní vlastnosti
Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm a splňující normu EU5
Dvouválcový motor modelu Ténéré o objemu 690 ccm splňující normu EU5 vám při jízdě na poušti, po horských stezkách nebo po dálnici vždy poskytne potřebný výkon, který dokáže reagovat na každou situaci. Tento lehký adventure motocykl vám díky vysokému výkonu s lineárním točivým momentem a optimalizovanou převodovkou zajistí naprosté pohodlí při jízdě v libovolných podmínkách.
Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
Když se dostanete do náročného terénu, oceníte kompaktní rozměry odolného dvojitého kolébkového ocelového trubkového rámu stroje Ténéré 700. Krátký rozvor a štíhlý obrys zaručují špičkovou agilitu ve vysoce technických jízdních podmínkách a světlá výška 240 mm se skvěle hodí do toho nejnáročnějšího terénu.
Štíhlý a kompaktní obrys a ploché sedlo
Ténéré 700 zaručuje maximální hbitost díky plochému sedlu a úzkému obrysu, které usnadňují lehce měnit těžiště – ať už jedete vsedě, nebo stojíte ve stupačkách. Jeho pohodlná jízdní poloha zaručuje celodenní pohodlí a štíhlá 16litrová nádrž zaručující dlouhý dojezd poskytuje vynikající oporu kolenům, abyste měli stroj přesně pod kontrolou na každém druhu povrchu.
Čelní maska se 4 LED světlomety ve stylu rallye
Yamaha patří ve světě závodů rallye mezi nejvýznamnější hráče již více než 40 let. A agresivní čelní maska modelu Ténéré 700 se inspiruje ikonickými továrními stroji z rallye Dakar. Motocykl je vybaven 4 LED světlomety, které osvětlí i tu nejtemnější divočinu. Jejich výrazný a ikonický design podtrhuje skutečnost, že technologie použité v tomto motocyklu mají kořeny v závodech rallye.
Přední vidlice upside down s dlouhým zdvihem
Vyzkoušejte přední odpružení osvědčené ze závodů a hned vám bude jasné, že tento lehký motocykl stvořený k dobrodružstvím dokáže díky své konstrukci zdolat jakýkoli terén. Nastavitelná 43mm přední vidlice upside down se zdvihem 210 mm s 43mm trubkami odolnými vůči ohybu zaručuje plynulou jízdu se snadným řízením, abyste dokázali zvládnout všechno, co vás při vašich dobrodružstvích potká.
Dálkově nastavitelný zadní tlumič
Důmyslná konstrukce zadního odpružení vám dokáže zajistit kultivovanou a stabilní jízdu v nejrůznějších podmínkách na nezpevněném povrchu i na dálnici – ať už jedete sami, nebo vezete spolujezdce a zavazadla. Tento systém se zdvihem 200 mm vycházející ze závodů rallye je vybaven pohodlným dálkovým seřizovačem, který umožňuje měnit nastavení i za jízdy.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Pro vynikající výkon na jakémkoli povrchu je model Ténéré 700 vybaven systémem ABS s možností přepínání 3 režimů. V režimu 1 je systém ABS plně aktivní na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí pak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při vašich dobrodružstvích v terénu.
5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
Barevný 5'' TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení. Díky mobilnímu připojení můžete prostřednictvím aplikace sledovat všechny klíčové parametry stroje.
Kokpit ve stylu závodů rallye
Každý prvek modelu Ténéré 700 – včetně kokpitu s tapered řídítky ve stylu rallye – byl pečlivě testován a ověřován v nejnáročnějším terénu na prototypu Ténéré 700 World Raid. Kokpit vyvinutý na základě hodnotných informací od dobrodruhů z celého světa kombinuje vynikající funkčnost se vzhledem inspirovaným závodními stroji.
Velká paprsková kola 21″/18″
Ténéré 700 je stejně jako závodní tovární motocykly Yamaha vybaven 21″ předním paprskovým kolem a 18″ zadním kolem charakteristickým nízkou hmotností, vysokou pevností a výjimečnou rázovou odolností. S ohledem na vysokou úroveň trakce a odolnosti v terénu i na silnici jsou tato hliníková paprsková kola vybavena pneumatikami Pirelli Scorpion Rally.
Štíhlá palivová nádrž pro dlouhý dojezd
Nádherně tvarovaná 16litrová palivová nádrž zaručuje potenciální dojezdovou vzdálenost přes 350 km, takže můžete být klidnější při jízdě na větší vzdálenosti na odlehlých místech. Tato kompaktní palivová nádrž se štíhlou zadní částí zaručuje optimální ergonomii při jízdě a umožňuje při jízdě zaujmout mnoho různých poloh vsedě i vestoje.
Dobrá ochrana jezdce
Kombinace plochého sedadla s kompaktní kapotáží a úzkou palivovou nádrží zaručuje ergonomickou a přikrčenou jízdní polohu. A štít ve stylu rallye, robustní plastové chrániče rukou a lehká přední kapotáž vás pomáhají chránit v různých povětrnostních podmínkách, aby i ta nejdelší jízda byla ještě příjemnější a pohodlnější.
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový |
Zdvihový objem | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Maximální výkon | 54,0 kW při 9 000 ot./min. |
Limited power version | 35.0kW |
Maximální točivý moment | 68,0 Nm při 6 500 ot./min. |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Vstřikování paliva | Vstřikování paliva |
| |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Obrácená teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední zdvih | 210 mm |
Zadní zdvih | 200 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
Zadní pneumatika | 150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
| |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 455 mm |
Výška sedla | 875 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 240 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 204 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |