Ténéré 700 World Rally
Vše začalo v roce 1979, když Yamaha vyhrála vůbec první Rallye Dakar. Toto slavné vítězství inspirovalo Yamahu k vytvoření původního modelu Ténéré pro jezdce, kteří chtěli motocykl, na kterém dojedou kamkoli. Nyní je duch Ténéré silnější než kdy dříve díky novému modelu Ténéré 700 World Rally – nejexkluzivnějšímu adventure motocyklu, jaký kdy Yamaha vyrobila.
První model Ténéré značky Yamaha v roce 1983 změnil vše. Tento nejprodávanější motocykl díky své velké nádrži a robustní všestrannosti zahájil novou vzrušující éru adventure ježdění. O 40 let později exkluzivní dálkový model Ténéré 700 World Rally vzdává hold vítězným dakarským motocyklům Yamaha – a vám dává svobodu jet, kamkoli budete chtít.
Legenda volá
Model Ténéré 700 World Rally inspirovaný stroji, které na Dakaru v rukou legendárního francouzského jezdce Stéphana Peterhansela vybojovaly šest vítězství, je vyveden v exkluzivních továrních závodních barvách a jeho vysoká specifikace zahrnuje lehký nasazovací tlumič výfuku Akrapovič a speciální vidlici s dlouhým zdvihem, kola a ploché sedlo ve stylu rallye v černé barvě.
Tento špičkový adventure motocykl je nejpropracovanějším modelem řady Yamaha Adventure. Ténéré 700 World Rally je se svými 23litrovými dvojitými palivovými nádržemi, slavným motorem CP2 o objemu 690 ccm s velkým točivým momentem, nejlepším odpružením KYB ve své třídě a připojeným TFT přístrojovým panelem připraven na každé dobrodružství.
Letmým pohledem
- Retro barvy závodního týmu rallye Yamaha
Lehký nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
23 litrové velkokapacitní dvojité boční palivové nádrže
Speciální ploché dvoudílné rallye sedlo
5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Vysoce kvalitní 43mm přední vidlice KYB se zdvihem 230 mm
Nastavitelný tlumič řízení Öhlins
Hliníkový zadní tlumič se zásobníkem piggyback, zdvih 220 mm
Motor CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem
Speciální boční protektory World Rally
Nakonfigurujte si Ténéré 700 World Rally snů
PROMĚŇTE SEN VE SKUTEČNOST |
Nakonfigurujte si svůj motocykl dle vlastních představ. Pošlete nám Vaši konfiguraci na mail yamaha@ymoto.cz a my Vám na Váš nakonfigurovaný vysněný motocykl pošleme cenovou nabídku.
Hlavní vlastnosti
Retro barvy závodního týmu rallye Yamaha
Abychom oslavili 40 let od chvíle, kdy první Ténéré otevřelo každému jezdci nový svět plný dobrodružství, používá model World Rally historické závodní barevné provedení Yamaha inspirované továrními závodními motocykly Stéphana Peterhansela. Ténéré 700 World Rally se stříbrnými rychlostními bloky a růžovým reflexním pruhem na jednobarevném modrém podkladu vzdává hold několikanásobným vítězstvím značky Yamaha v nejtěžším závodě světa. Přední blatník je také nalakován modře, aby ladil s kapotáží, a pro větší exkluzivitu jsou vnější trubky vidlice, sedlo a ráfky kol lakovány černě.
Lehký nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
Tento špičkový adventure motocykl byl zkonstruován na základě velmi vysokých specifikací a je vybaven špičkovými komponenty. Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič svým hlubokým a sugestivním tónem výfuku podtrhuje speciální charakter motoru CP2 s 270stupňovým klikovým hřídelem a zdůrazňuje výbavu tohoto exkluzivního stroje, která je nejlepší ve své třídě.
23litrové dvojité boční palivové nádrže
Dvojité boční palivové nádrže o objemu 23 litrů jsou umístěny nízko na šasi, což umisťuje hmotnost do středu pro zajištění hbitého ovládání. Horní část nádrží je umístěna mnohem níže než u modelu Ténéré 700, což jezdci usnadňuje pohyb.
Ploché dvoudílné sedlo inspirované rallye
Dvoudílná konstrukce sedla umožňuje snadné vyjmutí zadní části, aby bylo možné namontovat příslušenství, jako je nosič nebo kufry. Dvoumateriálová konstrukce z černého a šedého materiálu je navržena tak, aby poskytovala pevnou, ale pohodlnou jízdu. Jeho plochý profil vám umožní pohybovat se dopředu a dozadu s minimálním úsilím při přenášení váhy těla, abyste si udrželi kontrolu na nerovném terénu, a nová ergonomie modelu Ténéré 700 World Rally je vhodná pro jízdu vsedě i vestoje.
5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
Barevný 5" TFT displej nabízí tři různé varianty zobrazení – od moderního digitálního designu až po tradičnější analogový vzhled – a k dispozici je také obrazovka ve stylu roadbooku s počitadlem kilometrů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory a můžete tak být neustále ve spojení.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů vám dává možnost přesně se rozhodnout, jak se má váš motocykl chovat na různých površích. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí tak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při jízdě v terénu.
Vysoce kvalitní 43mm přední vidlice KYB se zdvihem 230 mm
Pro předvídatelnou ovladatelnost v terénu a snadné řízení je motocykl Ténéré 700 World Rally vybaven 43mm přední vidlicí KYB, která nabízí plnou regulaci předpětí pružiny a tlumení komprese a odskoku – můžete ji tak nastavit podle různého zatížení, terénu a rychlosti. Černá anodizace vnějších trubek vytváří výrazný vzhled a díky 230mm zdvihu předního kola je toto kvalitní přední odpružení určeno pro extrémní jízdu v terénu.
Nastavitelný tlumič řízení Öhlins
Kompaktní a lehký tlumič řízení Öhlins, který je namontovaný těsně za horními brýlemi, zajišťuje lepší ovladatelnost šasi – zejména v náročném terénu. Jeho 18 různých nastavení tlumení umožňuje zvolit preferovanou úroveň citlivosti a odezvy.
Hliníkový zadní tlumič se zásobníkem piggyback, zdvih 220 mm
Nastavitelný systém zadního odpružení využívá speciální přepákování a je vybaven vysoce kvalitním zadním tlumičem se zásobníkem piggyback a hliníkovým tělem, které zajišťují konzistentní tlumení. Velký doraz umožňuje jízdu v nejnáročnějším terénu.
Motor CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem
Po vyzkoušení dvouválcového motoru 2 o objemu 690 ccm s 270° klikovým hřídelem pochopíte, proč se jedná o jeden z nejúspěšnějších agregátů značky Yamaha. Díky silnému lineárnímu točivému momentu je efektivní a ovladatelný v terénu – a jeho vynikající spotřeba paliva spolu s kompaktními rozměry a nízkou hmotností z něj dělají ideální pohonnou jednotku pro adventure.
Technické parametry
Motor | |
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový |
Zdvihový objem | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Maximální výkon | 55,0 kW při 9 000 ot./min. |
Limited power version | 35.0kW |
Maximální točivý moment | 69,0 Nm při 6 500 ot./min. |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Vstřikování paliva | Elektronické vstřikování paliva |
Spotřeba paliva | 4,3 l/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
| |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Úhel sklonu | 27º |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední zdvih | 230 mm |
Zadní zdvih | 220 mm |
Přední brzda | hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90-21 M/C 54V |
Zadní pneumatika | 150/70 R 18 M/C 70V |
| |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 490 mm |
Výška sedla | 890 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 255 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 219 kg |
Kapacita palivové nádrže | 23 l |
Kapacita olejové nádrže | 3,0 l |